23April

Sitter hemma i soffan framför talang, har precis ätit mat .. Potatisgratäng o kött med en grönsallad :) Riktigt gott !
Har jobbat idag, somvanligt .. Fredag är det också, men det känns inte alls som det. Denna vecka har gått så fruktansvärt fort! Tycker de känns som onsdag faktiskt .. Helt galet! Men skönt på någotvis också..

Snart är även denna månad slut, april liksom .. shieet! Majmånad kommer bli en hektisk månad, vet egentligen inte alls hur jag ska hinna med allt.
-Sista april åker jag ner till Tjörn, västkusten, med Angie o Jenny :) Ska bli skönt att få komma bort, träffa nytt folk o bara vara !
-Jobb en vecka
-Personalfest med innebandyturnering helgen den 8e maj .. Kommer ju bryta ett ben eller två med min tur ;P
-Ledig vecka, packa massa flyttlådor o förbereda.
-13maj åker jag ner till Götlaborg o hälsar på Emelie vs Kreuger .. Vilket kommer bli gryyyymt!
-Jobb en vecka
-22maj är de kalas för en släkting
-Jobb en vecka
- FLYTTTT!!!! som jag längtar, som jag längtar!!

O efter det är majmånad slut o vi går in i juni :)

Ska bli så grymt skönt o roligt o få göra något nytt, flytta till sandviken ger mig en massa möjligheter :)
 Närheten till jobb, träning, krogen, körkortet ;) Listan kan göras lång! and i love it !

Jag har en klump i magen, jag tror jag vet vad det är men jag är inte säker o jag vet inte varför den är där ..
 Blir så less när man var på toppen en stund o det var verkligen hur bra som helst, sedan kastas man ner på botten snabbare än blixten . Oförberett o oväntat .. usch, samma visa varje gång !

Helgen har inga planer förutom jobb, men man vet aldrig :) Skulle vara kul o göra något . Orkar inte sitta hemma ännu en kväll, det där då man tänker funderar analyserar .. på allt  o då menar jag allt !

Ha en bra kväll o helg allihopa :) Det är ni värda!


18årsdagen 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback