18 Augusti - Love is in the air

Känner att det är dags för ett inlägg igen, uppdatera er vilsna själar som är nyfikna på vad som händer o sker just nu. Tycker det är ganska skönt o inte känna av någon bloggpress som man gjorde förr. Så fort det var något så bloggade man, delade med sig utav allt. Iofs sköter Facebook ganska mycket av den varan nuförtiden ist, men iaf :) Nu blir det bara när man känner för det, o det trivs jag med. Även om de kan bli lite långa inlägg ist !

Sommaren är nu över, vi går mot höst o det märks på jobbet. Fullt upp, höst/vinterkläder kommer o ska upp. Massa kampanjer och kunder. Men det är kul :) Man vet att man har o göra o behöver inte känna sig obehövd.
(är det ens ett ord?!). Älskar att ha saker o göra , allt blir så mycket roligare då speciellt när man har kontrollen själv o får bestämma, styra o ställa.

Precis när jag hade slutat tro på kärleken, när jag hade lagt allt på hyllan och bestämt mig för att skita i allt som har med det motsatta könet att göra dyker Han upp. Han med stort H ! Känslor som sakta men säkert kom o känslor från mitt förflutna som jag aldrig trodde skulle försvinna försvann . Just nu växer det känslor inom mig som bara blir starkare o starkare för varje dag som går.
Det känns helt underbart ! Det har gått snabbt, men jag vill ha det så. Varför vänta när allt känns så himla bra? Jag känner mig som en helt ny människa med ny energi o livsglädje. Jag har träffat en helt underbar kille som får mig att må så fruktansvärt bra, han får mig att skratta och jag kan vara mig själv i hans sällskap. Det är svårt att beskriva! Känslorna är nya för mig, jag trodde jag visste hur det var att vara kär. Men tydligen inte och det bästa är att det bara blir bättre ! :)
Happy Girl!

Jag har sagt upp lägenheten här i Sandviken from 1december, känns långt men jag tror tiden kommer spinna på ganska bra. Ska flytta ner till Göteborg o testa storstadslivet :) Skulle aldrig göra det om jag inte trodde att jag skulle klara av de. Men allt känns så bra, och jag vill göra det här för mig själv. Man måste våga för att vinna, o jag vill vinna! Hemma finns alltid kvar. Har skaffat mig helt underbara vänner därnere som jag vill umgås o vara med, sen har jag en helt underbar pojkvän som jag vill vara tillsammans med. Livet leker :)

Jag vet att jag är egoistisk och en dålig vän, men jag känner att jag måste satsa nu. Måste lägga ner tid som egentligen inte finns på det här, fullhjärtat! Annars kommer jag inte komma någonstans. Det är en period, och jag hoppas ni förstår att det är mycket nu. Tycker egentligen inte att jag ska behöva förklara mig, men tror det behövs ändå. Allt dethär är nytt för mig, att hitta balansen är inte lätt. Men jag försöker, det gör jag verkligen!

Imorgon åker jag ner till göteborg igen, helt underbart ska det bli. Blir en lugn helg tillsammans med underbara vänner och såklart Daniel :) Veckorna är jobbiga och väntan förjävlig, men när vi väl ses så finns inga ord som kan beskriva känslan som sköljer över en. . . Lovley! <3

Nu vet ni, nu är det officiellt och jag är så himla glad, lycklig, tacksam och kär !



Kommentarer
Postat av: sara

du är såååå värd det här sötnos!!! PUSSS

Postat av: Emma

Är glad för din skull Mli ! :D Gör de som du känner för, som sagt, hemma finns alltid kvar.

2010-08-20 @ 14:36:07
URL: http://sjostrandemma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du är inte en dålig vän! Snälla du, sluta anklaga dig själv för det. Du gör det här för din skull och DU ÄR och kommer ALLTID att vara DIN EGEN bästa vän! Hur skulle livet se ut om någon annan bestämde över hur du ska leva ditt liv? Skulle du känna dig lycklig och tillfreds med tillvaron?

Vad som än händer så kom ihåg att det är DU SJÄLV som bestämmer HUR DU vill LEVA DITT LIV! Ingen annan...

2010-08-22 @ 22:09:11
URL: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback