9 November

Vill först passa på att gratulera mig själv och givetvis alla andra som heter Anna idag på namnsdagen :) Fått ett litet paket av mamma på posten idag, där fanns det lite servetter, godis, ljus o en bingolott ! Som jag tjatat på Daniel om bingolotto, nu finns de ingen undanflykt. På söndag blir vi miljonärer!

Jobbade igår och även idag, skulle ha jobbat till 18.30 men efter lunchen kände jag mig så hemskt illamåeende och yrslig. Vet inte vad de kom från ! Härdade ut 1 timme så Maria kunde ha sin lunch, men sen så kände jag att jag inte ville riskera någonting. Hade känslan av att spy hela tiden, så jag fick lov o gå hem. Jag är helt slut i kropp o huvud, vet inte vad de är med mig nuförtiden. Om de är maten, p-piller, för lite vatten, för lite sömn, för mkt sömn, stressad, ny miljö ?! Ingen aning.. Jag la mig i sängen direkt när jag kom hem o sov ca 1timme tills Daniel kom hem. Sen sov jag en snabbis till, hoppas jag kan sova till kvällen bara. Men de ska nog inte va nå problem !

Tanken är att jag ska jobba 0800-1800 imorgon, o jag vill verkligen ! Så jag ska pallra mig dit o sluta känna efter för mkt. .

Om en vecka kommer Mamma ner o hälsar på, det ska bli kul :) Då ska vi gästa Jul på Liseberg igen och ta en shoppingrunda på stan. En matbit slinker nog ner också! Supermyyys :)

Saknar Nelly nå förbaskat mycket, önskar att jag kunde få träffa tjejen ikväll eller imorgon.. Helst igår ! Men nu har jag gjort ett val, o det är ett val jag är väldigt nöjd med förutom att jag inte får vara med o se utvecklingen på min favorittjej som betyder allt för mig. Jag längtar o ser fram emot januari så sjukt mkt, då ska jag åka hem o krama sönder den lille. Moster älskar dig hjärtat ! <3





En liten korrigering av tidigare inlägg, jag och daniel "firade" såklart fyra månader tillsammans i tisdags o inte två som jag skrev :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback