Tomten jag vill ha ...

Helt slut som människa o artist, senaste veckan har varit väldigt intensiv. Jobb, personalfest, arbetsintervju, möte, umgås, osv osv . Full upp med andra ord ! Känns ganska skönt att vara ledig idag :)

I söndags var det personalfest med hela Intersport Väst, ledning, butiker och alla avdelningar. Vi blev bjudna på ett storslaget julbord o gott att dricka. Prisutdelningar till Årets butik, medarbetare, spelare och avdelning. Väldigt påkostat o sjukt kul ! Blev ganska sent, men så roligt.

Jag trivs väldigt bra på Avenyn, trodde att det skulle bli svårt att hitta en arbetsplats där sammanhållningen var som i sandviken. Guess what, de var bara att byta till Avenyn. Självklart är det inte riktigt samma :) Men det är en liten familj som trivs väldigt bra och är väldigt duktiga på det dom gör. Bra stämmning och såklart har vi väldigt roligt tillsammans! Känns väldigt bra och det blir bara bättre o bättre :) Ett riktigt supergäng med andra ord. Har fått grymt mkt positiv feedback från chef och medarbetare vilket också känns jätteskoj. Man är ju inte bortskämd med det. Om jag får vara kvar, eller det är snarare så att om jag väljer att vara kvar, så kommer jag utvecklas jättemkt som både säljare och produktkännedomen kommer bli mycket bättre. Precis det jag vill :)
Så förutsättningarna är goda.

Skev tidigare om en arbetsintervju, jag har alltså sökt jobb på en nystartad sport och vildmarksbutik här i Göteborg. XXL , här satsar dom på att man ska tjäna pengar. Dom har 10-15% lägre priser än i de vanliga sportbutikerna, om inte mer. Alltså dom ska alltid ha lägst priser på marknaden. .
Jättespännande och roligt ! Av 2000 sökande blev jag en av ca 80 personer som blev tillkallad på en andra intervju. Vi får se hur det går, jag får svar nästa vecka. Tror dock mina chanser är små, men jag har ju erfarenheterna i bagaget, får se om de hjälper mig!

Idag "firar" jag och Daniel två månader tillsammans :) Blir tacolasange samt ost o kex till kvällen ! Mys ..

Har förövrigt kommit på två saker till min önskelista ;

- Parfym , Wera Wang Princess
- Mary Kay produkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback