12 Februari

Sitter i sandviken nu, ska snart ut på festivaltältet ikväll, hos frida :) Vi har ganska trevligt !!  Jag gillar att melodifestivalen är här, händer så himla mycket roligt då ! Lyssnar på John lindberg trio nu , världens bästa partymusik !! :) I liiike!

Vi pratar ganska mkt seriöcs, både på gott o ont!

Snart ska vi bege oss :) Wiiiie! Dansa i neon ... Imorrn är det melodifestivalen, kommer bli ett sjujäklansdrag :) wiiie!

Ska jobba först, men absolut först ska jag vara liiiiiiiiiiiite bakis . Sen parteyyy :)
jag jobbar bäst när jag är liiiiiite bakis, bara lite :P jobbar bäst då ! Tragiskt nog ;D

NU ska jag draa!

ha de bra kära vänner ..

 JAG ÄR KÄR, FÖR EN GÅNGS SKULL :D :D :D

vad tycker ni om det kära vänner ?? Kom hit ikvääll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback