7 Februari

Jag önskar ingen, absolut ingen, att känna som jag gör nu. Massa blandade känslor hit o dit ! Orkar inte . Skrattretande o pinsamt, absolut ! men tyvärr är det svårt att styra o kontrollera ens känslor. Vet inte varför det inte fungerar som jag vill, jag försöker verkligen men samma visa varje gång. Kärlek är inte lätt o ska inte vara det heller, men samtidigt så vet jag så himla mycket mer än vad många andra gör, kanske därför det är svårt att släppa taget helt även om jag tycker att jag har lyckats jävligt bra ! :) You go girly !

Helgen har bestått av utgång både fredag o lördag, fredagen blev det Gefle o det var superkul ! Entrade hartan o dansgolvet var ett faktum  :) Vevade som fan, två sista shotsen var onödiga men jäkligt goda ;D
Lördagen var man pigg o fresch, drog igång till melodifestivalen som är ett stort fiasko ! Sedan blev de Sandviken o lobby för hela slanten ! Grymt roligt. . Sen finns de saker som man önskar inte ska hända, men som alltid har en förmåga att ständigt dyka upp. Suck ! Förstår inte vad det är som inte går in ?  Aja, skitsamma ! Jag hade kul så länge det varade iaf, thanks girls !

Imorrn drar en ny jobbvecka igång igen! Puuuh, känner att jag behöver en massa sömn efter alla dessa utgångar, samtidigt, sova får man göra är man är död :) Wiie! Taggar till onsdag då Intersports finest ska gå på Mingelparty o inviga melodifestivalveckan ! Kan bli kul, tråkigt m jobb efter bara. Men det brukar gå fiiiinfiiiint !

Sängen ropar mitt namn,  and i know you want it !

Sleeptight friends, ladda ladda ladda batterierna o kör på sparläge sen,

- Miss you, miss us . Miss your calls and miss your voice ! I hope you will come back to me soon. Beautiful friend, you mean so much to me. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback