22 Januari

Idag har jag gjort en mycket bra sak, en sak jag borde ha gjort för längesedan men inte haft ork, en sak jag vet uppskattas både från nära vänner men också utav mig. Jag har ringt om ett jobb i Karlstad :) wiie! O chefen lät mycket intresserad, fööör positiv om du frågar mig. Jag ska inte hoppas för mycket nu, men det lät lovande. Det lät som att han var intresserad om jag var det :) O det är jag ju! Bara jag får ihop tillräckligt m timmar så jag kan betala för mig där nere . . Åh snälla underbara människor, håll tummarna !! Han skulle höra av sig inom två veckor om hur många timmar han kan lova mig, eftersom detta endast handlade om ett extrajobb hittills, o jag skulle kolla upp hur många timmar jag skulle behöva för att klara mig !

Sara, lägg ett sjujäklans gott ord för mig nu så det går vägen :) Vi kommer få det bäst !!


snart är det dags igen älskade vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback