27 Januari

Ledig dag idag, så jag passar på att skriva ett inlägg eftersom jag inte har något vettigare att göra. Eller det har jag ju egentligen, men skitsamma! Nu är jag här, o nu ska jag skriva o uppdatera er om vad som händer i mitt underbara liv :) hah .. .

Har fått jobba fulla veckor på Intran, så arbetslösheten har man inte fått smaka på mer än 4dagar ! Men jag klagar inte för det, ohnej ! Jag är glad så länge jag får jobba o slippa klättra på väggarna . .Puh . Är väldigt tacksam att jag ens har ett jobb i dessa tider, om det så ens är ett extrajobb. .

Har spånat lite med boende i underbar värmland också, oh ! Jag är så grymt inställd på att få flytta ner så ett nej nu skulle få mig ner på botten . Jag vill verkligen dethär, o jag hoppas Lars hör av sig på måndag och att han ett jobb som ger mig tillräckligt många timmar, så jag kan ta det o flytta ner :)
Älskade Sara gör allt väldigt mycket lättare för mig, jag får bo hos henne första tiden tills jag hittar något eget ! Hon är en ängel, men det var ju ingen nyhet. Det är inte lätt att leta boende nu om jag inte ens vet om jag kommer kunna flytta ner. Jag hoppas ni håller tummarna för mig ! Jag behöver detta. .

Annars händer det inte så mycket, försöker ta ner mig själv lite på jorden! Känns som om det mesta går min väg nu, farligt men ändå så himla skönt med lite flyt för en gångs skull !

På lördag är det dags för tjejmiddag på Ängkärrsgatan, jag har allt klart i huvudet vad som ska fixas . . Nu är det bara energin som ska infinna sig sen så blir de slag i saken :) Kommer bli kanon o jag hoppas jag lyckas med såväl matlagning som värdskap :P haha! Får se om det blir en utgång senare, skulle vara nice o dansa lite till arvingarna på lobby nightclub i sandviken ! Vi får se vad som händer :)

Ska iväg o mysa med Nelly snart, men dom hade massa främmande o då vill man inte komma dit o tränga sig på :) Jag o nelly, det är grejer det ! O nu börjar tjejen bli så stoor, tiden går så himla fort .. Undra hur jag ska klara mig utan henne i Karlstad ?! :/ Tur man jobbar o tjänar pengar nu så man kan ta sig hem när man vill ! Sen är Erica fortfarande mammaledig o kan komma o hälsa på massa massa massa . . Karlstad är underbar på våren/sommaren , önskar alla fick uppleva den staden då :)

Life is beautiful!
- Party at feencestreet. .




- Saknar o tänker på dig, hela tiden . .



Kommentarer
Postat av: sara

ja, jag är en ängel ;) btw så kommer lars inte ringa på måndag tror jag, för de åker på mässa på fredag, så ja tror snarare typ torsdag kanske..? alltså, nästa torsdag.

2010-01-27 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback