23Mars

Dagarna går i vanlig ordning, snön faller så fint utanför fönstret :) Känns som om vi går mot ännu en vinter, jag orkar inte gnälla för jag älskar kyla o snö ! Men ska väl erkänna att det var riktiga vårfeelings som fanns i min kropp förra veckan. Underbart ! Men nu kanske det blir en jäkla bra sommar ist, hoppas :)

Igår natt vaknade jag av världens illamåeende, lära gå upp o gå lite men det försvann inte.. Yes, magsjuka! Kräktes fyra gånger, ganska lindrigt ändå. Men jävlar vad det tar på kroppen ! hua .. Sen var jag sängliggandes hela dagen igår. Världens huvudvärk som vägra släppa o ett illa måeende som höll i sig hela dagen. Var länge sedan jag kände mig så krasslig, kroppen orkade inte bära mig. När jag reste mig kändes de som att huvudet skulle explodera o det svartande för ögonen. . Usch ! Jag unnar ingen att vara sjuk.

Idag känner jag mig lite bättre, huvudvärken kommer smygandes men är piggare i kroppen! Änsålänge . .Äter lite smörgåsrån o dricker blåbärssoppa, gott ! Vågar inte stoppa i mig nå annat ännu.

Vad som händer i mitt liv annars är att jag är på jakt efter en lägenhet inne i sandviken :) Skulle på visning igår, men det gick ju inte. typiskt! Har fått ca 75% på intran, ett erbjudande jag inte kan tacka nej till. Känns jäkligt bra, känner mig motiverad o vill verkligen jobba :) Ett tag fanns inte motivationen o viljan, men nu har den kommit tillbaka. Behövde nog komma iväg o se hur andra jobbar! Jag vill o jag kan !

På torsdag ska jag jobba igen, har varit ledig nu måndag-onsdag ! Ganska bra att pricka in sjukdom då iaf :) Men hade juh velat klippa mig igår o kolla på lägenheten, men men . Fler chanser vill ges o jag ska ringa killen på lägenheten idag o höra om jag kan komma imorgon :) wiie! Den ligger verkligen perfekt :) Vill ha vill ha vill ha!

Näe, nu ska jag lägga mig o bli frisk :)

Ha det bra!




Men är hon nå sööt då? Gohjärtat mitt .. <3 j
- a erica är väl också ganska söt, ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback