Karlstad motherfucker!

Om någon nu lyckats missa att jag är i karlstad så säger jag det ännu en ggr, befinner mig nere i karlstad somsagt. Bor hos min älskade vän Sara Maria Andersson, hon jobbar o sliter medans jag agerar lite hemmafru. Trevligt ! Var på arbetsintervju på Intersport i Bergvik i måndags. För er som inte vet är bergvik ett köpcentrum, lika som valbio, fast i karlstad. Intervjun gick bra, jag hade inte flörberett mig så mycket. Kände att det får gå som det går.. Jag blir så nervös om jag ahr massa inprintat som jag ska säga. Dom sa att jag kommer bli erbjuden ett jobb, men diom visste inte om det blir ett mammavikariat på ett år eller om det blir emn timtjänst. Alltså ett extrajobb då dom ringer in mig då jag behövs. Så man skule kunna säga att min dröm är nära, drömmen att flytta ner till värmland igen :) Känns helt underbart !! Håller tummarna på att jag får mammavikariatet, då får jag ett fast schema vilket skulle vara det allra bästa :) Både för ekonominsskull men även för min del.

Åkte ner hit i söndags med sara, hon hade varit i fjällen så det passa perfekt :) Vi har haft några mysiga kvällar. Igår träffade jag Tilda o johanna för första gången sedan i somras :) Vi drog em repa på stan o sedan blev det bio, snabba casch. Den var hekt ok. Dumt o klaga nör Joel Kinnaman är med ;) Men fan vad dyrt det är att gå på bio, huuua! Men trevligt hade vi.

Sara jobbar på somvanligt.. Jag tänkte ta mig en promenad med drar mig för att gå ut ensam i det fina vädret.. Vet inte varför.. men har skickat massa intresseanmälningar på lägenheter o kollat annat boende under förmiddagen, så sysslolös har jag juh inte varit iaf.

Ikväll hoppas jag på att få träffa Hanna o Andreas en sväng.. :) Hon är hemma vid 20.000, seeeent.. Fattar inte hur hon orkar ! men duktig är hon iaf. Så vi får se nör det blir. Långt o gå sådär på kvällskvisten om man ska till dom, men kanske att man får offra sig lite. ;P

Nu har ni fått en uppdatering :) Jag kommer hem på söndag !

Ha det bäst sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback