Känn ingen sorg för mig ....

Håret är färgat (rött), väskan är packad, datorn är fulladdad, filmerna är nertankade o klara, frukosten är uppäten, humöret är på topp och peppningen är igång :) Denna resa kommer bli grym ! Rehabresa ner till Götet, eller hur var det nu egentligen?
Hursom har jag sett fram emot detta kanske hur länge som helst, inte varje dag man får umgås med Das Kreuga nåmer, så man får passa på när tillfälleges ! Vad jag vet så ska vi äta gott, dricka gott, gå på grillfest o sen kolla pingviner .. Pingviner, hur söta är inte dom då? :) Resan kommer bli oförglömig o kameran är med o ska användas flitigt för en gångsskull !
Jag ska ha så jävla kul, living the dream! Göteborg, here she comes :)

Innan jag sätter mig på tåget så ska jag in till Falun med Mamma o Matta för att hälsa på min lilla kusin Otto o även träffa moster o hennes karl :) Nice nice !

Solsidan 1-10 är klart, nu jäklar ska jag se vad de går för!

Ha en underbar helg alla, jag ska ha superkul o de ska ingen få ta ifrån mig :) WIIIIIIIIE!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en underbar helg!

-Och du, solsidan ÄGER! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback