Dra ballfan i gruset ...

Sitter hemma i soffan, sjukt tråkigt.. Håller på att tvätta för fullt, eller jag är klar egentligen. Tvätten hänger i torkrummet o jag hoppas det hinner torka innan tiden är slut men till 15.00 borde det vara klart tycker jag.

Helgen har varit mys :) I fredags gick jag o Daniel på SAW i 3D, jag tyckte den var bra. Men damn vad råå den va, fattar inte vart man får allt ifrån?! Sjuk människa som gjort dom där filmerna.. Lite dåligt med 3D effekter , men det funka ändå.

I lördags tog vi det lungt på dagen, åkte ut till Torslanda o tände ljus på D´s pappas grav ! Jättefiint :) Senare på kvällen var det dags för festligheter. Hela superligan kom förbi o damn vad trevligt det va ! Dock lite för mkt av det goda för min sida. . Kan ju säga att jag mådde som en påse skit igår ! Dra ballfan i gruset, det var ingen rolig dag alls. En sak jag inte förstår är varför jag inte alls klarar samma som förut ? Varför blir jag så trött o framförallt dålig både på kvällen o dagen efter intag av alkohol ? Är det åldern tro .. Innan sommarn fanns ingen begränsning, iofs är det väl bra i sig. Men jag blir inte alls samma som förut .. haha .. lite funderingar bara!

Saknar Nelly grymt mkt, mosters hjärta!

Sen saknar jag ett jobb, vill jobba nu nu nu .. Vet inte alls hur jag ska göra ?! Vänta in tider som jag kommer få på Intersport, eller börja söka andra jobb o få lite fler alternativ. I december vet jag att jag kommer få jobba, men frågan är ju när o hur mkt .. Hon låter så positv och att hon har en tanke med mig men kan inte säga det förrens allt är klart .. Åhh, beslutsångest ! Vill ju jobba nu !! December kommer bli en tuff månad, inge jobb alls i november betyder inga pengar i december .. Får ju stämpla, men då lär jag ha mitt arbetsgivarintyg typ NU ! Bara för de ska jag ringa Henke o kolla om han fått det :)

Ha de toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback