I ett snöigt Göteborg !

Imorse när jag slog upp mina två blå så snöande det så fiint ute :) Jag gillert ! myyys med snö..  O de snöar fortfarande o ligger kvar, inte mkt men lite iaf.

Nu har jag precis gjort mig redo för att åka på ett Informationsmöte på Arbetsförmedlingen, kanske inte de roligaste men då får jag något gjort iaf :) Har så sjukt tråkigt just nu .. Ge mig ett jobb!

Imorgon ska jag följa med Emelie som assistent till stan, hon ska ha en vinterjacka o tycker att jag har kunskaperna som krävs för att hitta den perfekta ;p Man har väl inte jobbat i sportbutik för ingenting inte!

Klurar på lite mat till kvällen också, men det står still i huvudet .. Igår gjorde jag kyckling m ädelost, grädde, kantareller o paprika i ugnen o ris :) Det blev gott ! Inte varje dag jag lagar "riktig" mat .. Men de är väl på tiden i guess !

Btw, julmust ! hur gott är inte det !? Det kommer bli min last i vinter, jag känner det på mig.. Julmust o nässpray ! Bra kombo.. ..

Näe nu ska jag bege mig mot spårvagnen, sägs att de kan ta lite tid när det är snöfall ute .. Vi är ju trots allt i en storstad duvet ;P Här är man inte utrustade för ngt förutom solsken o lite blåst ...

Ha det bäst :)


Daniel o Perna                                                        Emelie o Sassy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback