Mitt liv som nybliven Göteborgare !

Nu är flytten avklarad, känns skönt :) Sitter hemma i lägenheten nu, ska göra mig redo för ett besök på Intersport o peppa lite för jobb. Måste få jobba, klarar inte av att sitta inne o hemma o inte göra någonting. Speciellt inte när alla andra jobbar !

I måndags var det lite bökigt med alla väskorna som skulle med på tåget, men det gick superbra :) Resan ner var väldigt lång dock, somalltid. . Hamnade i en familjevagn mellan Hallsberg-Göteborg, oh herreguud ! Det var grin, skrik, skratt, prat omvartannat. Mobilbatteriet tog slut o fanns ingen kontakt att varken sätta i datorn eller laddarn, snacka om matt man blir. Men jag kom fram tillslut o möttes upp utav båda Daniel o Emelie :) Åhh, så mysigt!

Det är helt underbart att vara här, men jag har ännu inte fattat att jag ska vara kvar här, bo här . Känner stressen som alltid infunnit sig när man varit här tidigare att man måste hinna med så mkt som möjligt innan man åker hem igen. . Men nu är jag hemma :) Galet egentligen, men helt fantastiskt !

Igår åkte jag in till stan o shoppade lite :) eller ah, lära ha ett par nya skor och det hittade jag också. Men gryymt mkt folk ute, det slog mig att de var höstlov när jag kom in till Nordstan ! Sen fyndade jag 3 t-shirtar på Cubus som va på halvapriset  :) Lovely . . Sen mötte jag upp Emelie o tog en kaffe på ett fik.  Myysigt! Åkte sen hem igen o då kom grabbarna grus ( daniel o Rajjan) hem o lagade tacos. Sen blev det en lugn kväll framför tv;n :)

Natten som varit har inte varit nå rolig alls, känner att jag har nå basilusker i kroppen då jag känner av halsen . Gick o la oss vid 23.00 men när klockan var 02.00 fick jag nog av att ligga o vrida o vända på mig.. får ju panik när man inte kan sova ! Tog mobilen med mig upp till soffan, klarvaken .. eller jag va trött men kunde inte sova. Daniel vaknade också o kom upp, stackarn skulle upp o jobba till 0600. Men han satt med mig o vi pratade lite o sen bestämde vi oss för att göra ett nytt försök att sova, 0400 tiden somnade jag igen o vaknade vid 0900. Bra natt ! Världens underbaraste boyfriend iaf, men fick lite dåligt samvete när han inte kunde sova för att jag inte kunde sova .. =/ Stackarn tror nog att jag längtar hem ;D Men jag är ju hemma ! :)

Näe nu ska jag göra mej redo för stan, ska ha min nya 8848 jacka o mössa :) Även fast de inte är så kallt, men de är så snyggt att jag inte kan låta bli .. GRRR! ;)

Ha en bra dag allihopa !
Love you <3


Kommentarer
Postat av: Mum

Lagade grabbarna eller du taccosen?

2010-11-03 @ 17:24:02
Postat av: Anonym

Grabbarna såklart :)

2010-11-06 @ 12:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback