Videosamtal !

Idag har jag videosamtalat med Erica o Nelly, emiiiii sa hon när hon såg moster :)
- Värmde i hjärtat! Hon har inte glömt mig!
Detta kan va en lösning, en mkt bra sådan :) Nu kan vi se o prata med varandra, även fast de är över datorn. Men telefon förstår hon sig ju inte riktigt på .. wiie!

Anna på Avenyn ringde idag o frågade om jag ville jobba på fredag , JA TACK !
Åh det är så skönt att veta att man får jobba, även om det inte är mkt. Men det är bättre än ingenting !
12-18.30 är ju en ganska bra tid ändå. .

Har precis duschat o ätit, funderar på om jag ska ge mig ut på en promenad. Men de är inge kul o gå själv, sen vet jag inte vart jag ska gå. Vill börja på gym också, skulle må så mycket bättre om jag fick träna av mig lite.. Det är på tiden ! Men jag första gången vill jag ha någon som kan visa mig vägen dit, in i gymmet o sen kan jag köra själv :P Jag är såå feg ! Lättare att ta sig till gymmet själv än vad de är att gå ut o gå eller springa. Får se om jag kan ta D med mig, så när jag ska träna får han gå hem igen ! =P

Nu ska jag göra ngn nytta, vad nu än de kan vara ...

Ha de bäst vänner :) Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, schysst att skicka hem karln när du ska träna! Nej nej, låt han sitta i barnrummet istället. Har för mig att de ska ha "babyboom" i storstäder medans föräldrarna tränar? Sjukt bra affärsidé i alla fall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback