22 Oktober !

Idag har det varit en omtumlande dag. .

Stressade till Hofors imorse eftersom det var begravning då min gammelmormor har gått bort. Det är aldrig roligt med begravningar, det är så jobbigt att se alla så ledsna o helt förstörda.. Usch! Men på någotvis har man fått ett avslut nu, nu har man fattat att hon gått bort och kan ta det till sig på ett annat sätt än innan. Det var iaf en jättefin begravning med mycket nära o kära :)

Åkte hem till Erica o Andreas och dansade lite med Nelly o Evelina. Sen tog jag bussen tillbaka till Sandviken vid 18.00 för att påbörja lite flyttstäd. Toaletten är nu iprincip klar :) Det tråkiga när man börjar såhär några dagar innan besiktningen o utflytt är ju att man får göra allt en gång till. Dock inte lika grundligt ! På söndag lät det som att pappa skulle komma in med släp o hämta allt som är kvar. Dvs Säng, soffa, bord, tvbänk, tv, nattduksbord och de få kartonger som kökssakerna kommer att hamna i . Sen är det tomt här på Barrsätragatan 19 :)

Ska bli så skönt att komma ifrån Sandviken, kan ju inte säga att man trivts som fisken i vattnet även fast det varit skönt att slippa bussåkandet till o från jobbet varje dag !

Som vi på Intersport säger " Älska utmaningen" o det är precis det jag gör :) Jag älskar det beslut jag tagit ! Ska bli så kul att komma ner till en större stad, dörrar stängs medans många nya dörrar öppnas och jag ser fram emot att se o uppleva vad framtiden har att erbjuda mig !

Nu ska jag gå o lägga mig, jobb imorgon ! Sen är det bara 5 dagar kvar på jobbet . . På onsdag är det avtackningsmiddag för Micke o Ingrid, men jag tror det var lite för mig också :) Ska bli superkuuul !

Ha en bra helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback