17 September

Denna fredagkväll har jag tvättat, 3e gången gillt antar jag. :) Nu är det rent o luktar gott här hemma! Love it.
Fick besök av frugan nu på kvällskvisten, vi tog oss en matbit från Jensas o kollade Idol. Tycker inte Idol är nå bra alls iår. =/ Men då slipper man följa det o kan koncentrera sig på annat kanske lite väsentligare ist. .
Time will tell ! Mysigt o träffa frugan iaf, inte varje dag nuförtiden.

I början av November tar jag mitt pick o pack o flyttar ner till Göteborg ! Klappat o klart nu . Lägenheten tas över from 1november så då är man hemlös ;p Flyttar hem alla saker till Torsåker o tar med en väska med kläder och bosätter mig sålänge hos Daniel. Tanken är att jag ska skaffa mig ett eget litet skyffe såfort jag får en fast inkomst :) men tills dess ska jag spendera dagarna med den underbaraste människan i hela världen !

Har fått mig ett extrajobb på Intersport Avenyn, allt låter väldigt lovande och butikschefen har sagt att hon verkligen vill ha mig hos dom men inte kan erbjuda mig mer än timmar just nu. För min fungerar det bra sålänge :) Ett jobb är ett jobb o jag vill ju hemskt gärna vara kvar inom Intersport!

Och bjuden på bröllop blev jag idag också :) eller bröllopsfest! Så himla skoj .. :) Det är ju min käre kollega Lelle som ska gifta sig, o det kommer bli så roligt o jag är så glad att jag blev bjuden !! wiie . Alla lycka :)

I övrigt känns allt så himla bra, alla pusselbitar börja falla på plats. Jag ska inte sticka under stolen med att det är pirrigt och nervöst. Men det hör till ! Jag lämnar trots allt familj o vänner för att flytta 50mil neråt i landet och slutar på bästa intersport i sandviken. Men jag är samtidigt väldigt förväntansfull :) Göteborg liksom, många nya dörrar som öppnas. Får spendera miin tid med den som betyder allra mest, vara med vänner som på kort tid kommit mig väldigt nära. Jag har mycket att se fram emot, o tro mig det gör jag verkligen :)

Imorrn är det jobb, så nu blir det bingen. Tänkte bara uppdatera litegranna såhär på fredagskvällen :)

Ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback