20100807

Denna vecka är en hektisk vecka, vi håller på att inventera förfullt i butikerna. Låånga dagar dvs :) Igår gjorde vi Sandviken, en arbetsdag som började 0900 och slutade 21.30. Imorse ringde klockan 0450 o bilen mot Valbo Köpcentrum rullade iväg 05.45 ! Efter inventeringen åkte vi o öppnade butiken o jobbade somvanligt till 18.15. Fullt ös dvs, men det är så roligt :) Faktiskt! Igår fick vi 4a pall med Intersport till butiken, bara vinterkläder som nu ska prioriteras ut i butiken. Vi börjar med Junior eftersom det är mest aktuellt :) Massa fina jackor har jag packat upp idag, både från 8848 och Mckinley :) Roooligt! Imorgon kväll kör vi inventering i Gefle, sen är jag ledig ända till måndag ! Gööött !

Idag har jag och mitt hjärta officiellt varit tillsammans i en månad :) Fast vi har ju faktiskt träffats sedan första gången vi sågs ( 17maj) hihi! Känns hur bra o roligt som helst. Och många fler månader kommer det bli ! Jag blir bara mer o mer kär för varje dag som går, och den känslan är helt underbar. På torsdag åker jag ner och sooom jag har längtat ! 3veckor är på took för lång tid . Nu blir det ändring på det.

Fick ett mail idag ang. ett jobb jag sökt. Dom ville ha lite komplitteringsuppgifter :) Känns ju ganska bra! Sen ska jag ringa på ett annat jobb på torsdag då personalansvarig skulle vara tillbaka då ! Så två jobb som bådar gott, o det är de två jobb jag VERKLIGEN vill ha mest av allt.. :) Håll tummarna! Sen ringde även en karl idag o sa att om jag ville flytta ur lägenheten tidigare så kunde han flytta in närsomhelst i min :) Det underlättar en massa. Alltså kan jag börja jobba redan imorgon om det skulle var så! Det går bra nu :) Vill hemskt gärna inte ha ett fall nu, bara fortsätta klättra. . Tackar!

Nu ska jag avrunda o fortsätta kolla på Miss secret agent :)

Have a nice night!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter som om livet rullar på i härlig takt för dig, underbart kul! :D Lycka till med allt och njut

Postat av: Sanna

Jag hoppas du har rätt :) men tror jag kommer vara nöjd. Kommer dock dröja innan jag kan börja använda den, men det gör ju inget. Impregnering, okidoki! :P

2010-09-15 @ 17:26:01
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback