2år på bästa Intersport

Idag på dagen var det 2årsedan jag påbörjade mitt äventyr på Intersport, det har varit en fruktansvärt rolig tid. Visst har man sina dagar, men jag kommer nog aldrig få bättre arbetskamrater :) O tänka sig att jag nu är påväg bort därifrån. . .

Var en äldre herre här o kika på lägenheten idag, han var ganska kul. Orkar inte gå ingående på det, men han drog lite roliga vistar om man säger så ;) Efter de kollade jag på biggest looser, gillert ! o sen fångarna på fortet . Mysiga kväll. Tog tag i mina naglar nu också, sköönt o fiint !

Funderar lite på att börja med GI men jag vet inte, jag måste göra något men vet inte vad. Funderar på det ett tag till tror jag :)

Saknar mitt hjärta också, men imorgon är det "bara" en vecka kvar tills jag åker ner till honom :) o alla andra också för den delen! Läängtar <3

Idag tog jag tag i att ringa lite viktiga samtal ang. min kommande framtid i Göteborg och fick glädjande besked. Nu är det nära, kan liksom ta på de nu. Men får inte ta för mycket för givet nu, men som jag hoppas på det här ! Det var en sten som släppte o jag tror verkligen på detta, håll tummarna nu gott folk :)

Nu ska jag hoppa i säng, jobba imorgon sen är jag ledig på fredag o den ska spenderas i Hofors ! Måste träffa min älskade systerdotter, hon är ju i den underbara åldern där hon lär sig massa nytt varje dag :) Ska dit o lära henne massa saker :) Moster är bäst!

På lördag är de tjejmiddag, äntligen! Gud så roligt det ska bli :) Mat, prat o gott o dricka med dom bästa tjejerna :) LOVE IT !



ha de bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback