29April

Somvanligt när man är ledig så kan man inte sova.. Gick upp strax efter att Daniel gått till jobbet, la mig på soffan o kolla reprisen av BB då jag missade det igår eftersom vi var på bio :) De va mys! Vi va på Los Angeles : The battle of invasion.. eller va den nu heter ! Ganska bra faktiskt :)

Klockan är inte ens 10, men jag har tvättat färdigt för dagen. Känns ändå skönt :) Nu ska det bara torka! Jag tänkte även att jag skulle ta ett varv med dammsugarn här hemma, hår överallt.. Skulle kunna tro att vi har hund, men det är jag som lossar så mkt.. Galet! Sen ska jag in till stan o fixa lite sommarkläder, allt sådant ligger nerpackat i kartonger hemma i torsåker.. Tråååkigt ;) Ska även införskaffa lite till kreta ! Snart åker vi :)

Jag har en ledig helg framför mig, sjukt skönt ! Solen skiner o det verkar bli varmt under dagen, ska passa på att sola lite senare. Därför måste jag göra klart det jag tänkt innan stan, så jag kan sola när jag kommer hem !
Annars vet jag inte vad heölgen bjuder på, det är ju valborg o det snackas mkt om cortegen som går genom stan imorrn.. Ska väl sätta oss i det gröna o kolla på den :) Dont ask vad de är för ngt, för det vet jag inte.. Valborg är tydligen ngt speciellt här nere :P

På söndag flyttar Pernilla o Rikard ner hit också, ska bli superkul att ha henne härnere :) Dom har fått hyra Sassys lght i andra hand sålänge. Grymt flyt dom haft, men allt löser sig som jag så många gånger säger !
Man måste våga för att vinna :)
- Välkomna ner till solsidan !

Nä nu ska jag höja musiken o dra fram dammsugarn!
Ha en underbar helg :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback