Just another bad day!

Börjar bli ganska less på mig själv nu, drar hela tiden ner mig i de djupaste groparna o lyckas inte riktigt ta mig upp. Blir besviken varje gång när jag kommer på min själv inte göra det bästa av situationen, att jag inte kan uppskatta det jag har utan hela tiden vill ha något mer eller helt annat. Att jag inte tar tag i problemet utan tror att någon annan ska komma med en lösning åt mig. Blir lika ledsen varje gång jag försöker ta tag i saker o ting men inget går min väg och jag inte lyckas komma fram till hur jag vill ha saker o ting..
 Vissa dagar försöker jag verkligen !

Nu har våra nya öppettider börja gälla, dom kan ju bara gå o slänga sig åt helvete! 10-20, vilken vettig människa jobbar dessa tider ?! Det är inte ok ! Ska man vara på jobbet för frukost 09.15 utan att få betalt också, åker man hemmifrån strax efter 0800 o kommer inte komma hem förrens efter 21 ! Jag säger som Khirsti ;
"Det är Orimligt!". Grädden på moset är ju också att min älskade Martina ska sluta, det suger. Alltså verkligen SUGER!!
Hur i allsindar ska jag klara en dag på jobbet utan henne? Min livslina förtillfället..

Jaja, dagarna flyter på i vanlig ordning.. Jag är negativ i vanlig ordning ! Längtar tills jag blir mig själv igen, men det dröjer nog tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback