Ledig helg ! :)

Vaknade upp för ca 1 timme sedan, så skönt att få sova ut. Har varit helt slut de senaste dagarna, trots att jag sover hur bra som helst. Vaknar inte ens när Daniel ska upp till jobbet, har aldrig hänt förr. Någon är sliten!
Känns skönt att ha en ledig helg framför mig :)

Sitter o funderar vad jag ska ägna min fredag åt, jag vill verkligen klippa mig. Men jag vet inte vart! Jag menar, de finns ju inte bara ett ställe o välja på. men sen vill man ju att dom ska va bra också, speciellt eftersom jag vill dra av mig de mesta av håret o klippa page igen :) Vi får se!

Ikväll ska jag o Daniel in till stan o träffa Pernilla o Rikard iaf, Miss Li spelar på Kungstorget o de måste jag se! Blir väl ett glas vin eller två, hoppas vädret bättrar på sig iaf. Men blir ngn förvånad när jag säger att det regnar på min lediga dag?

Imorrn är en rolig dag att se fram emot :) Kl 14.00 ska jag o daniel checka in på Hotel rubinen på Avenyn, strosa lite på stan sen kl 17.00 blir de en skaldjurskryssning med buffé och show ut i Göteborgs skärgård. Efter det så ska vi se mustasch på Götaplatsen o träffa lite underbara människor o  ta några glas ihop. En natt på avenyn med stor o god frukostbuffé på söndagmorgon :) Detta är min födelsedagspresent från Daniel! Kommer bli en toppen dag :D

Nä nu ska jag ta ngr beslut här hemma om hur jag ska forma dagen!

Ha en toppen helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback