Öroninflammation..

Det går bra nu .. Har varit förkyld 2veckor, varav dom veckorna har jag gått med öronvärk o lock för öronen. Kan ärligt säga att jag gått runt o inte hört ett skvatt av vad folk sagt/säger. Tänk er att ni har fullt med vatten i öronen, o så fort ni böjer er ner eller tar i så blir de ett sju jäklans tryck. O på det världens hosta. Har jobbat så gått det går, säger va hela tiden till kunderna o försöker undvika o överlåta dom till de andra i personalstyrkan. I helgen fick jag nog, boka en tid hos läkaren som säger att jag borde sjukskriva mig o va hemma! Kraftig öroninflammation var tydligen väldigt ovanligt i min ålder.

Disskuterade lite med min käre mor och kom fram till att jag vill va frisk på min semestervecka som jag påbörjar på måndag. Så jag lämnade kaoset på jobbet o åkte hem med världens sämsta samvete. Det är inte mkt o göra på jobbet, men alltid ngn som blir lidande när man sjukanmäler sig. Men nu ska jag bli frisk så jag kan spela brännboll på lördag och gosa med min underbara systerdotter som jag saknar sååå mkt :D

Påde så tjuter det förbannat i öronen också, ett jävla oväsen.. Dont get it! Nu har jag fått penecillin iaf :) tacka gudarna för det.

På torsdag/fredag åker vi hem till landsbyggden igen! :D Som jag har längtat! Vi blir hemma tom onsdag . Schemat är somvanligt fullspäckat, brännboll, fiske, mys med nelly, kalas, fira ett årsdag :) I like!

Tackohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback