Nytt år med nya möjligheter . .

Känns ganska uttjatat o skriva det, men jag gissar på att det stämmer ..

 När jag tänker tillbaka på året som gått så inser jag hur bra det varit. Det har hänt en massa roligt :) De jag mest kommer att tänka på är min första Göteborgsvistelse, Bessermefesten, flytt till sandviken, jobb, fler göteborgsvistelser, liseberg, brännbollen, min första o ända pojkvän, flytt ner till göteborg, sambo och nytt jobb ! Många nya förändringar, men endast positiva sånna .

Hoppas 2011 blir minst lika bra, med massa trevligheter. 

Det var ju några dagar sedan jag skrev sist, de har varit en väldigt intensiv jul innehållandes väldigt mkt jobb. Men de har varit superkul ! :) Trivs verkligen på Avenyn, hoppas de finns en lösning så jag får vara kvar nu bara.

Julen tillbringade vi tillsammans med Daniels hela familj ute i Torslanda, mkt trevligt. Tomten kom på besök o alla barnen var helt uppspelta. Ganska roligt o ha massa barn kring sig på julafton, ger en annan känsla o stämning :) God mat o trevligt sällskap! En bra första jul på bortaplan helt enkelt :)

Juldagen var det dags för tvillingarna tant att firas, dock nyktert för min del då jag skulle jobba 07-17 på annandagen. Första nykta juldagen på säkert 5år :) Ganska skönt ändå!

Lite julklappar fick jag ju också såklart :)

- Trippeltång, parfym och ett hudvårdset av Daniel
- Presentkort på Ikea av mamma o pappa
- Pyjamas av mamma o pappa
- Parfym , ovanstående
- Presentkort på IKEA fr. mormor o morfar
- Handduk o dushcreme fr. Daniels mamma
- En skål med godis fr. Daniels sýster
- Duschset fr. Maggan o Conny
- Pengar fr. Farmor

Ah, de var några av julisarna jag fick. Hoppas ni också haft en bra jul ! :)

Nu har lunget intagit sig här på Nordanvindsgatan, har inte alls fått många tider i januari så nu äre dags att söka jobb på allvar igen. Sjukt segt! Men måste enligt ams för att få va inskriven där. Drygt!
Men på torsdag tar jag o Daniel bilen hem till norr :) Äntligen! Men ack vad stressigt det kommer bli.
Det första jag ska göra är iaf att åka upp till Hofors o träffa Nelly o kolla in Erica o Andreas nya hus :) Sen ska jag klippa o fixa ögonbrynen hos Ellen på fredagförmiddag, får man in en träff med henne där också! Sen äre upp till hofors igen för en mat o spelkväll tsm med Erica o Andreas. Ska få in en träff med Frugan också, sen får de bli som det blir kring allt annat. Men de ska bli så gött o få komma hem igen ! :) Som jag längtat!!

Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback