Dags igen

Jaja, dags för ett nytt inlägg igen.. Visa att jag lever, vilket jag gör. Önskar jag kunde skriva "lever mitt liv, lever min dröm" men snart så kanske. Det är bara jag som kan ta tag i saker o ting :)

Slutade 17.00 idag, kom hem vid 18. Såå skönt :D 2 hela timmar, men hur förvaltas dessa då ?! Jo framför datorn. Kom hem till en byggarbetsplats då Daniel håller på att sänka taket i vardagsrummet. (Än finns det hopp). Jag vill hitta på något, göra nått. Hatar att sitta här hemma, tristessen kommer krypandes. Det är sommar, folk har semester o det känns som att alla hittar på roliga saker. Men jag jobbar, jag är låst. Kan inte gå ut o dricka för då blir jag bakis o trött, fett ovärt på jobbet. Kan inte åka iväg någonstans för jag slutar 19.00 om kvällarna o ska va tillbaka på jobbet 0900 dagen efter.. Vad kan jag göra då? Måste börja bli positiv, men det är svårt när jag inte känner min spec glad eller nöjd med mkt i mitt lilla liv. Nä jag ska inte klaga, bara jag som kan ändra på situationen! JAG VET!

Både Martina o Susanne har sagt upp sig från jobbet, känns ju sisådär! Dom ska börja plugga. Tänk om jag också visste vad jah ville göra med mitt liv. Hmm.. Jag blir väl kvar i bunkern helt själv jag då :(

Nä jag hade inge vettigt o skriva, så jag slutar nu...

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känner igen mig så mycket i det du skriver! Jag har också en svacka just nu... Semester vore inte helt fel!!!!!

2011-07-26 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback