14 Oktober

Äntligen heeelg o ledighet på det :) Som jag längtat! Har blivit väldigt mkt jobb senaste tiden. Utbildning o inventering , meeen det har gått trots att de varit lite gäspningar här o där :) Längesen jag längtade efter en helg så mkt faktiskt. Så skönt att den äntligen är här ! :)

Mamma o pappa sitter på tåget ner hit, dom ska tillbringa helgen med oss! Superskoj o trevligt :) Får se vad vi hittar på för något. Jag ska iaf dricka lite vin, vet att mamma va sugen på det också ;D

Jag slängde nyss i lite hårfärg i huvvet, underhåret o lite utväxt.. Blev ingen större skillnad, men det var det som va tanken :P Hade bara mörkbrunfärg hemma o den blir ju svart till en början, så ville inte färga hela håret. Nu syns inte utväxten så mkt iaf :) Tack!

Snart är det Halloween också, det innebär att Systrarna Jönsson kommer ner på besök o att våran superfest går av stapeln :) Mkt att se fram emot nu ! Det uppskattas..

Nä, nu ska jag leta reda på lite kläder att ta på mig o börja bege mig mot centralen o möta om bönderna :)

ha en bra helg alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback