En längtan så stark!

Ah nu längtar jag verkligen hem, hem till familjen! Bara få ta det lungt, inga måsten. Bara stänga av allt o få umgås med Nelly, systrar o föräldrar. Det är livskvalité de!

Det är ofta det brister för mig nu, all press,stress o krav tar över. Just nu funderar jag på hur allting blivit, och vad jag vill göra o hur jag ska göra med allt. Dvs är jag inte rolig att leva med ! Det går superbra på jobbet, meen ändå är det något som inte känns rätt. jag funderar på om det är rätt för mig att bo här nere. Allt gick så snabbt när jag flyttade o jag kommer på mig själv när jag valt bort allt o alla som verkligen betyder något för mig!

Frugan har jag nästintill ingen kontakt med i dagsläget, det gör fruktansvärt ont i mig. Min absolut bästa kompis, som jag skulle behöva för allt i världen nu. Tror det blir såhär när man lever två olika liv på sådant håll som vi. Hade vi varit på hemmaplan hade det inte varit några som helst problem! vi fixar ju allt .. Jag vet att man inte kan säga att jag valt bort, för det har jag verkligen inte. Jag är bara en dålig vän som inte hör av mig o visar att jag egentligen bryr mig! När man väl är hemma är det så mkt annat som ska göras så man får aldrig ensam tid med varandra, o det ligger ju också hos mig.  bara massa bortförklaringar tänker ni , ah jag med ...

Det är du som väljer vem du vill vara!

Kommentarer
Postat av: Mum

Ta tåget hem och bo i Gävle en helg typ next gång du är ledig, herregud gå och na dåligt över något som är så lätt att ordna, Evelina kan ju vara chaufför, du behöver inte känna att du behöver vara alla till lags,ta en kompis weekend, eller åkte ner dom till GBG. Ha en trevlig helg.<3

2011-09-16 @ 14:49:58
Postat av: Jessica

Hej vännen!



Hur mår du och vad händer? Alldeles för länge sen jag hörde något ifrån dig. Berätta, vad gör du nu?



Stor kram!

Postat av: Pernilla

Våra tankar verkar följas åt, känns som om det är jag som skriver din blogg ibland, haha:P

2011-09-25 @ 21:56:52
URL: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback