Fjortis

Förväntingarna är höga, pulsen slår, partymusiken spelas för fulla muggar. Känner mig lite som när man gick på gymnasiet o invänta fest, alkoholen var på kylning o man såg bara fram emot kvällen som om det inte fanns någon morgondag. Lite fjortisvarning alltså, men det bjuder jag på! Ikväll ska jag se till o ha en trevlig kväll med mina fina tjejer :) Jag hoppas givetvis på att ngn är på för en utgång, är såå sugen på att slå klackarna i taket !
Blir mat och massa goda glas med vin på Vasastan, men innan dess så ska jag hem till Johansson på några fördrinkar :)

Kom precis innanför dörren, har varit på systemet samt coop o köpt på mig både hallon soda o Cola inför morgondagen :P Man vet aldrig hur dåligt man mår, så lika bra att vara förberedd! :)

Nä nu ska jag göra mig iordning, hoppa in i duschen, lägga på smink o sen ha en sjujäklans bra kväll och ledig helg :)

Ha det toppen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback