Glad påsk?!

Hade gjort mkt för att få vara på hemmaplan med min familj o mina vänner denna helg. Men man kan inte få allt! Är min lediga dag idag, sen jobbar jag helgen. Iofs gör väl inte det så mkt heller, ganska trevligt på jobbet ! Jobbar hellre än o va ledig o inte ha ngt att göra..

Lite ledsen i ögat idag, gymmet är stängt! Jag som verkligen behöver träna.. Funderar på att ta mej en promenad, men det ger ju inte alls lika mkt som ett pass på crosstrainern. Men såkalrt bättre än ingenting!  Men jag o Erica ska iväg på söndag efter jobbet, så får längta tills dess. Kommer bli tufft :P

Just nu väntar jag på tvätten, trots att de inte är min tur o tvätta.. Men men ! SKa gå o byta maskin nu :)

Glad easter !!!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback