Fredag

Har precis "avnjutit" en snabblunch bestående av Spaghetti o baconsås, sitter med recinolja i håret o ska snart gå in o duscha av mig all äcklig svett jag drog på mig på gymmet nyss. En solning har jag hunnit med också :D Effektiv man är när man går upp i lagom tid !

Solen skiner o jag med den, lite så känns det idag. Passar på att ta tillvara på dom dagarna, för dom är inte många.
Ska träffa Emelie nu om en stund, sen hem o fixa iordning mig för ikväll ska jag o Daniel på Mustasch som spelar på Lisebergshallen. Ska bli kul ! Fick biljetten i julklapp, var nog mer en julklapp till Daniel själv tror jag ;P Men det ska iaf bli kul att komma ut o göra något :)

Imorrn vankas det AW o bowling med jobbet, det ska också bli kul :) Bowling är ju inte min starka sida, men med lite vin kanske de flyter på o blir några strikes, annars nöjer jag mig med att va ute o ha trevligt med gott folk! Är ju inte så mkt av den varan nuförtiden :P

Hoppas solen skiner på oss hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback