Träning

Ännu en onsdag är kommen, har varit ner på gymmet o kört 45min crosstrainer. Gick hur bra som helst! Svettigt, men så skönt efteråt. Måste dock lägga på några minuter då jag känner att orken finns :) Positivt! 540 kalorier brände jag också. Borde ju vara godkänt ? Aight? :) Det känns iaf hur gött som helst att jag nu tagit tag i träningen på riktigt, det ger verkligen resultat! O bra mår man ! Feeels good !

 Denna vecka klämde jag in ett pass innan jobbet i måndags också, lite kämpigt sista timmarna på jobbet men lätt värt. Får ändå en rejäl sovmmorgon, så måndagar -onsdagar- fredagar är numera mina träningsdagar! När Erica kommer ner så ska jag få ett kostprogram som är efter fitnessfighten óckså, både jag o Daniel ska prova det. Ska ge grymma resultat har jag hört :P  Erica ska även sätta ihop ett träningsschema till mig som jag ska ta mig an. Hon börjar ju 1april att plugga till Personligtränare o kostrådgivare här i Göteborg ! Grymt kul ska det bli. Lär ju inte finnas en bätte försöksperson än mig med min otränade kropp :P

Ska bli så roligt att ha henne här nere, en trygghet önskar att hela familjen kunde ta sitt pick o pack och flytta ner ! Saknar dom <3 Nu blir Erica bara här en månad, men det räcker för mig. Grymt ska det bli även om vi kommer hålla oss på lite olika håll!

Nu ska jag duscha av mig o bege mig in till stan. Måste köpa nya jobbarbyxor... igen! Sen en träningströja :P har inga roliga på jobbet ..

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Erica

Kommer bli grymt. Vet dock inga mängder för Daniel men bara bra kost lär ju göra skillnad ;)

Postat av: Pernilla

Fan vad kul! Lägg ut lite recept här på bloggen så jag också kan få testa lite :P

Lycka till och skönt att du är igång med träningen!

2012-03-29 @ 21:08:03
URL: http://xpernillax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback