Fredag o ledig..

Yes, ligger man i soffan o har precis kommit hem från solariet.. Något deprimerande när alla brunbrända människor dyker in en efter en på jobbet medans man själv är albino ! O dagen då man äntligen är ledig, då är det helgrå himmel o inte en gnutta sol.. suck! Men de är ju min vanliga tur..

Försöker hitta motivationen för en löptur, men den finns inte.. Har tänkt komma ingång med lite löpning som man kan ta atg direkt efter jobbet så slipper man stressa ner till gymmet, så enkel träningsform.. eller? :P Bara man kommer igång så. Min träning går ju så förbaskat i perioder, men nu har jag varit sjuk, igen, o käkar penecillin men nu är det på bättrningsvägen så ett träningspass är på sin plats. Cykeln är lockande också, för er som inte vet så köpte jag en cykel i söndags :) Mysigt! Sen inlines i måndags :P Men dom sätter jag inte på mig o åker ut själv på.. Kan inte riktigt bromsa, än :P Aja, vi får se vad det blir. Något ska jag göra iaf!

Ikväll ska vi ut o käka med Pernilla o Rickard. Sen spelar Maskinen på Liseberg så vi ska dra oss dit o kika i dem ! Ledig imorn fast det är min jobbhelg, mina helger är skit nu om jag får säga det själv. Bara för att jag måste hoppa in o jobba varvetlördagen (då det är min ord.lediga helg) så kommer jag inte ha en hel ledig helg på 3veckor.. SUCK!  Ledig imorrn o jobb på söndag, sen nästa helg jobbar jag lördag o är ledig söndag. helgen efter de jobbar jag hela helgen o sen kommer min lediga helg. Visst jag har ju en dag mer ledig på helgen nu men jag tycker det är bättre att ha sina helger. Speciellt när man inte valt det själv! Hade planerat in en heldag utomhus o kolla på varvet nästa lördag, nä men då måste man jobba.. Åhh alla mina planer går alltid åt fanders.. Lika har jag blivit uppsatt o jobba nu på onsdag, de kan jag inte för då kommer Sara ner.. Varför inte fråga ist bara för att ta förgivet att man kan? Nu måste jag fixa ngn som kan jobba åt mig den onsdagen, som inte alls ligger på mitt bord egentligen.. aja!

Nä nu måste jag bestämma mig om jag ska ut o springa eller ej.. Gud så jobbigt !

Ha en bra helg ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback