Midnattsloppet!

Nu har man tagit sig vatten över huvudet, anmälde mig i fredags till Midnattsloppet som går av stapel 25Augusti här i Göteborg. Det är en folkfest utan dess like, superskoj.. MEN, 1mil känns lite overkill för min stackars otränade kropp :p Men nu har jag ngt att träna till, kanske blir det lättare att ta sig ut på en löptur. Idag har det dock inte funkat, borde ge mig ut men jag orkar verkligen inte. Taggar till imorrn ist :P

Har haft en trevlig helg i jobbets tecken. Vart hembjuda till Pernilla o Rikard igår, tacos o vin bjöds det på :) Vi spelade lite spel, en annan va ju den vinnande länken då man vann 4/4 matcher . Ena gången med Daniel o andra med Pernilla ! Vi blev inte så långvariga med det var trevligt hur som :) O god mat! Nu är det vår tur att bjuda på grillat hemma i vårt nyrustade vardagsrum :P

Väntar på BB Live, men nu ska jag hjälpa Daniel att sätta upp vår tv o tvmöbel :) O ryssland tog ledningen med 2-1 i finalen nu ..

Ha det gottis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback