Påväg hem

Sitter på bussen, är påväg hem från jobbet. Gått väldigt sakta idag, men november är en seg månad. Inga kunder, inga köp! men det är väl bra också så vi hinner ordna lite inför julhandeln som snart sätter fart :)

På fredag kommer Erica,Simon o Nelly ner :) Ska bli mysigt o få kramas med dom igen ! Synd att jag jobbar, men jag o Daniel ska ju hem om tre veckor igen så det får väl vara såhär nu då. Vi ska iaf gå på premiären av Jul på Liseberg :) Tror Nelly kommer gilla det!

När jag kmr hem nu ska jag laga mat, lär ju bli pretty sent eftersom jag ska koka potatis men så får det bli. måste passa på att äta fisk spenat o potatis när Daniel inte är hemma. Han är på hockey ikväll! Åsså ska jag tända massa ljus o bara krypa ner i soffan en timme el två :) Imorrn är jag ledig!

Ha en bra kväll mina vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback