Snart helg!

Återigen en onsdag, tycker att för varje dag som går så springer dagar o veckorna iväg lite snabbare.. ? Det får en ju o tänka på hur snabbt livet passerar, lite långsökt men ändå. Vad vill man göra? Resa,jobba,skaffa familj,plugga? Får panik bara jag tänker på det.. Snart står man där o är 30bast utan att ha riktigt åstakommit något i livet, är väl inge fel med det men jag vill kunna se tillbaka o vara nöjd med de beslut som tagits o vad man gjort i livet. ATT man gjort något o inte bara följer strömmen.. jag är ju en liten "go with the flow" människa,  tycker jag iaf. Gör inte mer än nödvändigt, känner ofta att jag inte orkar hitta på saker osv. Alla har säket olika uppfattningar om vad "go with th flow" innebär, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag menar..
 
På fredag åker jag iaf hem till byn, ska bli gött! längtar efter Nelly :) Har inte träffat henne sen augusti, alldeles för längesen men somsagt, tiden bara springer iväg...Snart är det jul :P Appropå jul, den kmr spenderas härnere iår. Ska jobba eftersom jag var ledig förra året. Vet ej hur schemat ser ut riktigt inför julen men antar att det blir en massa jobb, så är de ju när man jobbar i butik, öppet dygnet runt känns det som :P Men det blir nog bra! Förhoppningsvis blir det en lite längre ledighet vid nyår!
 
Hoppas ni mår bra!
Pussokram
 
r
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback