Pompa & Ståt

Åh, har nyss kollat på "Bonde söker fru - bröllopet" , så romantiskt :) Marita såg ut som en lite prinsessa. Längtar till den dag då en annan står därframme, vilket typ aldrig kommer att hända. Men hoppas o drömma kan man juh alltid . Vill stå där med min alldeles gräddvita klänning i snön, med vita o röda rosor i buketten o håret uppsatt med lockar i en fin uppsättning. Snön ska falla från himlen och med ishotellet i bakgrunden ska vi bege oss mot efterfesten. tillsammans , du och jag .

haha, bra att man vet hur de ska se ut iaf ;)

Sitter o pratar med Sara nu, hur ska vi klara oss utan varandra ? tror tankarna kring det hela skrämmer oss båda, men jag vet att verkligheten kommer vara sååå mkt jobbigare än vad vi kan tänka oss. Ingenting kommer att stämma såsom man tror de ska känna, inga känslor eller nått.. Allt kommer bara gå rakt utför för min del iaf. Mitt sista gymnasieår kommer, som de känns just nu, bli det värsta i mitt liv. Jag vet att det låter som att jag överdriver det hela, men de personer som inte bor såsom vi gör på vår skola, de som inte går där fattar inte hur nära man kommer varandra. Man blir som en egen liten familj, o sen efter ett,två och tre helt underbara år tillsammans så ska man splittras, alla ska gå åt olika håll. Vissa kommer man aldrig se igen medans andra håller man någorlunda kontakt med. Det är förjävligt det hela. usch !

Imorrn ska jag skriva en lååång blogg, en blogg som ska sammanfatta hela 2006, eller iaf de bitar som varit det bästa :)

Idag då, jo , idag har jag bara suttit framför datorn, from de att jag vaknade kl 12.00 till nu . Ah bortsett från bröllopet då. Har pratat med Sara,Marcus,Johanna o nu Danne :) alltid lika trevligt. 
Snart är det januari, vilket betyder att jag får åka ner till forshaga o träffa min pärlor igen . Sen ska jag även träffa Marcus, hihi.. de ska bli väldigt spännande :) o framförallt kul =D ah, jag längtar !

Sms Sms sms, tror jag är smskungen faktikst :) jävlar vad jag ahr skrivit sms idag. rekord !

Ett citat jag hörde idag här på msn, vilket jag tycker var väldigt bra : " Vågar man vinner man" . jag gillar det. Det stämmer, om man bara vågar så har man juh vunnit mot sig själv. nu kankse inte detta citat anvnbdes i just de sammanhanget men ändå. Om man gör något man inte vågat tidigare, så har man övervunnit rädslan för det man inte vågade.. :) me like ! jag ska ta vara på detta citat iaf !

Nu då, ja, nu ska jag sitta här ett tag sen sova ! är dyngtrött..!

Imorrn ska jag träffa Sara !:D jag längtar så mkt, kommer bli så underbart ! the dyngen reunion :D

Kommentarer
Postat av: sara

TODAY DYNGENTEAM :) ÅÅÅÅ:..läntas...:D

2006-12-31 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback