Bruksgatan 7e

där befinner jag mig just nu förtillfället.. eller ja, har gjort de hela dagen också .. jag o sara har ätit tacos o pluggat som galningar, frågan är bara om vi fått så mkt gjort ändå ? mer än vad vi hade gjort innan vi började iaf, o de tycker jag är positivt !

Dans idag på base, hur kul som helst ! vill kunna dansa .. så jävla sexxy ;)

Snart närmar sig studenten, alla springer runt o är så glada o har sina mössor på sig. jag vill inte !! hur ska jag klara mig ?

Imorrn är de Tema Dag, hur kul är de då? buhu ! palla !? hoppas på fint väder iaf så  man kan sola..

Nu vill jag att de ska bli fest ! ja för de vill jag !!!

Kommentarer
Postat av: Robban

Ni var riktigt i farten.. Både plugga och laga mat :) De klarar inte jag samma dag ;P
Vist inte att det var idag dansen var ju, annars skulle jag vara med.. Hoppas åxå på sol imorrn.
Du får inte festa så mkt Emelie :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback