SweetHome!

Borta bra, men hemma är klart bäst :)

Kom hem från Sunny Beach igår, resan blev inte alls som jag tänkt mig men de har varit skönt o komma bort till värmen ett tag, men en vecka räckte helt klart. har längtat hem som en tooka, de trodde jag inte .

Vi har kört utgång varje kväll o träffat jättemycket trevligt folk :) De är alltid kul. Mindre roligt att vi, varje kväll, kom ifrån varan så jag fick gå hem själv . Inte kul ! men tack för snälla svenskar som betalar taxi o följer med till hotel för att inget ska hända. Sånt uppskattas verkligen! Hotellet var nice o poolen fräsch. 25-30grader varje dag, två dagar med moln, men skönt det med. Regn en natt o lite dugg va 5min en annan . Utbudet på shopping var stort om man har intresse o ork att testa o gå igenom allt. Det hade inte jag ! Köpte två klockor, en Björn Borg tröja o trosor,t-shirt o ett halsband. Ångrar mig nu i efterhand att jag inte köpte mer, men men. Det kostar pengar ! ;)

Spriten var juh grymt billig, 10kr för 200ml 37,5% sprit. Det är grejer de.. 15kr för breezer o ja, väldigt billigt ! 35kr i snitt för en måltid också, perfa för en snålis som jag ;)

Nästa år ska jag åka med Sändra iaf, det är ett som är säkert :D haha..

Nu har jag precis packat klart allt för att bege mig till Forshaga, känns väldigt vemodigt. Jag vill ner till min längehet, men jag vill stanna här hemma med Sändra o absolut träffa Peter innan jag åker, men de hinns inte med :( De suuuuger !
Imorrn är de skola som gäller, hmm .. undra hur de kommer att kännas ? Träffa alla klasskompisar man inte sett på 12veckor, o nya ettor har tillkommit o alla kära 3:or är borta :/ nu är en annan äldst... hmm !

Klassfest på fredag iaf :) De gillas .. Vette katten hur de kommer gå att dricka, blev juh aningen mkt sista dagen på Sunny så man har väl mått bättre än gårdagen. Fy sjutton! åt inget på hela dagen. Haha ! men någongång måste man ha en sån dag o !.

Jag vill vara bruuuuuun ! fan, de ända vi gjorde om dagarna var att steka, märks de ? NEEJ! solarium on i forshaga nu ! thank you ! Bilder ska läggas ut på bilddagboken när jag orkar .. inte just nu ! har inte så många bilder heller, Vi använde bara Emmas kamera.

Tack Sanna för att jag fick bo hos er dagarna innan resan :) Nice to see you again .. Hoppas de inte dröjer allt för länge tills nästa gång.

Jag saknar SARA ANDERSSON ! <33

Nu kommer man inte ha bredband heller :S shiiiet hur ska detta gå.. hoppas de finns nån själ som har oskyddat nätverk i närheten ! Ska iaf kirra mobiltbredband inom kort ! :D

Nej, mat nu ! SVENSKMAAAT ! mmmmm, som jag längtat ! Makaroner  o korv..

See you later . . Forshaga nästa ! längtar redan hem till Torsåker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback