Madrassåkning o Snöbrottning

Igår tog jag o Sändra oss i kragen o begav oss ut för att åka lite madrass i lekparken. Dåligt ont det gjorde att åka ner för rutchsbanan, men man är juh inte så smidig som man var förr i tiden om man säger så. Lika bra o inse . haha ! Sen tog vi madrassen och gick till brandstationsbacken där de var helt oplogat o bara lite uppåkt. Slängde oss i snön o hoppa omkring, jag har verkligen saknat det. Inget man gör varje dag precis.  Sen kom Sändra på den brilianta ideen att vi skulle köra snöbrottning, och vem vart inte kvällen SnöDrottning om inte jag ;) vann tre av tre ronder, stackarn hade inte en chans ...
Sen blev det 60mx6 i en halvmeter snö. Vann där också, sändra stupande varje sträcka efter 30meter :) även fast jag gav henne försprång på 10m :P jaja, hähä ! Är man bäst så är man ;)

Idag ska jag nog styra min kosa mot Hofors, eller om de blir mer mot kvällningen. inte bestämt än ! Är juh iaf innebandyträning ikväll som jag starkt funderar på att åka på, om syss nu ska träna då .. Vore kul o komma igång o röra på sig lite .. måste bara skrapa ihop lit utrustning först :P

Det var en tid, för inte så längesedan, jag fick massor av sms av en helt underbar person, har han glömt mig ? De var så kul att varje ggr titta på mobilen o se att man fått sms av denne person.  Men som vanligt är de väl jag som gått för fort fram igen . men aja , shiiet happens !  Jag saknar det iaf !

Musikeeen är de bästa jag vet :)
Aviation, Lars Winnerbäck, Laleh, Scissor Sisters, James blunt, Thåström <33

Kommentarer
Postat av: Robban

Kul att du har det kul hemma :)
Hoppas det inte blir allt för tråkigt att komma tillbaka till fif, även om vi treor inte är där..
Tänkte att jag skule börja träna innebandy snart åxå ;) Kram

Postat av: Robban

Kul att du har det kul hemma :)
Hoppas det inte blir allt för tråkigt att komma tillbaka till fif, även om vi treor inte är där..
Tänkte att jag skule börja träna innebandy snart åxå ;) Kram

2007-03-03 @ 23:57:35
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback