Vad ska man känna ?

Sitter här hemma, ensam nere i min källare, med massa tankar flygandes igenom mitt huvud. Jag skulle kunna skriva att jag varken vet in eller ut, men egentligen så gör jag det. Jag vet hur jag känner just nu, jag vet hur jag kommer att känna efter ett möte med dig, det jag inte vet är hur jag vill känna och hur jag vill ha det. Jag vill ha så mycket. Vill känna mig fri, bara kunna leva livet. Men samtidgt vill jag ha någon som håller mig kär vars känslor är ömsesidiga.  Visst kan man leva livet när man har någon som håller en kär också, men inte på samma sätt. 
När jag ser personer som står mig nära med en pojkvän/flickvän blir jag lycklig men ändå lite fundersam, de är så låsta  med varandra, de kan inte kunna göra nått utan att fråga den andre osv. Så vill inte jag ha det i ett förhållande, det är därför kärleken skrämmer mig så mycket. Jag vill inte känna mig låst till någon. Men hur underbar är inte känslan av att vara kär ? Saknaden efter den man tycker om är så häftig, och sedan när man får träffa den efterlängtade människan, det finns inget bättre. 
 Det finns så mycket för och nackdelar med kärleken. Just nu vet jag inte ...

Idag har jag varit upp o bytt min mobil till en ny likadan, batteriet var juh stört :) har även solat, men somvanligt, inget resultat. men men ..

På söndag åker jag till forshaga :D Som jag längtat .. de ska bli så skönt. Vill inget hellre än o träffa mina älskade vänner. Ni betyder mer o mer för varje dag som går, och juh längre tid vi är ifrån varan detso mer inser jag vad ni verkligen betyder för mig !  Utan skulle jag inte vara den person jag är idag. När jag är med er känner jag sån glädje och tacksamhet. Lyckan inom mig stormar, men visst. Jag visar det inte alla gånger, men känslan finns ändå där. Ni är de som verkligen betyder något för mig, det är ni som kommer finnas kvar och er jag kommer att minnas om 40 år. Sara, Sanna o Linda !

Imorrn ska jag klippa mig, vet dock inte hur .. Lugg eller inte ? nu kommer alla dessa värdsliga saker in. Med lugg får jag en rundare ansiktsform, men det är juh så fint med lugg.. Utan lugg så har jag samma frisyr som alltid, men den ger mig ett mer avlångt ansikte.. Åh .. vad ska jag ta mig till ? tänk om jag ist kunde ha det där smala ansiktet jag alltid drömmer om, om jag bara kunde få ändra mig o se ut som jag vill, ingen skulle vara gladare än jag .. men men .

Kommentarer
Postat av: sara

glöm alla värdsliga saker.. va den du är och gör de du känner bäst för!..glöm allt annat vännen:) å i mina ögon är du alltid VACKRASTE, hur du än ser ut, vilken frisyr du har, vilka kläder du bär osv.. I REALLY LOVE YOU!

2007-01-04 @ 00:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback