Vad är detta ?

Händer de ingeting ?
- nej, absolut ingenting ! bläääää !

Det är så tråkigt, Sanna,Sara o lindorna har åkt in på Arena, o kvar blev jag. Men jag börjar bli van nu . Har juh faktiskt andra jag kan vända mig till då de andra inte är här, men jag gör juh inte de, så skyll dig själv Emelie !

Är hundvakt åt Flash, de är kul ! han ligge här neranför mig o är så lugn så. :) vi ska snart ut o gå med mina skavsår ! har även  saras dator o bredband här, så de är juh dumt o klaga när man fått låna det ! tack sara, du är en ängel !

Men jag vill också festa, de är juh så fint väder.. taggad är vad man blir ! men nästa helg, ja då ska de festas kan jag lova ! årjäng nästa !

måste plugga smfö också, men de är juh så tråkigt för jag fattar ingenting .. men men !

nej nu var de mkt klagandes !

är iaf glad att jag har mina underbara vänner ! <33

men de är väldigt jobbigt att jag tänker på dig hela tiden, alla låtar jag lyssnar på kopplas till dig. jag orkar inte ! år o är nervös hela tiden, för vad ? jo, för att jag tänker på dig... men varför ? jag vill inte, vill inte , vill inte !  men även om jag känner såhär nu så ska de bli ändring på de i sommar, för då ska jag ha den som alltid funnitd där ända sedan jag mött honom för första gånger ;) haha ! lycka till Emelie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback