11 April

Idag säger vi Grattis till några stycken som fyller år!

Sitter i datasalen, har kundvård och borde verkligen börja med min kundvårdsplan men jag och Hanna sitter på facebook och försöker hitta massa gamla elever att bjuda in till Nöjesfesten. Det går väl framåt och jag hoppas vi får in fler anmälningar :)

Igår var vi i Norrköping på Stadiums huvudkontor hela dagen, vi hade intervjuer och workshops. Gick bra mkt bättre än förväntat för alla tror jag. Men nog var de lite nervöst allt! men de ska det vara .. Jätteroligt var det och förhoppningsvis får man en fin utvärdering nästa vecka. Haha! lär juh inte hända, men man kan juh alltid hoppas.

Till helgen blir de bara en massa lungt, känner att jag behöver Sova och ta tag i skolan nu. Är juh trots allt bara en månad kvar till studenten ungefär och det känns gött men lite skrämmande!

Om en månad sitter vi i en buss påväg till Sthlm och studentkryssningen =) Hell yeah!  Då får jag träffa min Sändra, åhhh som jag längtar!!! <3 Love her very mucho grande! Kom på att då träffas vi innan studenten, yeah..

Ah men neeeh, det här fungar inte .. Nu måste jag verkligen komma igång, göra en framsida iaf!

tack o hej!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback