23April

Har precis kommit hem från stan, jobbat på gymnasiemässan idag :) Det har varit trevligt, inte för att vi gjort så mkt mer än flummat o lärt känna nya fiske 2or.

tack för det helt underbara väder vi fått! Jag gillart! Igår var jag hemma från tema dagen, solade i hela 4timmar o idag är jag liiite brun minnsan. Tack för det!

Imorrn åker jag hem till Torsåker o på fredag styrs nog Lager 157 :) Har aldrig varit där så de ska bli spännande, även fast jag inte har några pengar alls.. Men min Volyume Master väntar på mig hemma!

Känner att jag har lite idétorka förtillfället, detta inlägg blev endast för att jag inte bloggat sedan helgen. måste juh hålla mina trogna läsare uppdaterade, samt mig själv också för den delen.

Grillkväll styrdes häromdagen med massor från klassen o de var mys .:) Sen har man varit hemma hos Simon en hel del också, ganska trevligt de med om jag får säga det själv :P

Ihelgen är det fest, men jag ser inte fram emot morgondagens tågresa =/ buhu! Ska bli varmaste dagen imorrn också, kuuul ? NEH!

Nej, nu känner jag inte för att blogga längre, imorrn så :)

Hejsvejs!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback