28augusti

De började med att klockan väckte mig 0700 då jag glömt att ställa om den! gasch, men var inga problem att somna om igen. Drömde en jätterolig dröm, haha! Den handlade om folket i forshaga o våra knasfester. Plus att vi var tillbaka i åk 3 även fast vi hade tagit studenten. Aja, den var weird iaf! men rolig...

Vaknade igen vid 11 o kände att de var dags att slå upp mina två blå och vandra vidare in i duschen. Somvanligt blir man ståendes där ett bra tag innan man pallrar sig ut. Varför är de så fruktansvärt skönt att duscha i mkt varmt vatten?
Ohhh, jag gillart!

Gjorde mig klar och väntade på att Erica skulle hämta upp mig för att åka in till Valbo o IKEA. Innan hon kom in tutandes på gården lyssnade jag igenom massa gamla skivor. Blir lika nostaligsk varje gång :)
Väl inne på IKEA så vandrade vi runt och hittade både en tv-bänk och att bord som jag ville ha. Billigt o bra! Men när vi sen skulle hämta ut de var de ena slut och den andra var för stor för Ericas lilla bil. Suck! Jag som laddat för de där. Men men, köpte lite ljus o annat smått o gott. Har kommit underfull med att de är bättre o få upp allt till lägenheten och börja flytta in innan man köper en massa saker. Ibland råkar man juh köpa för mkt som man egentligen inte behöver ;)
Jag är ett typiskat sådant fall...

Efter IKEA åkte vi in på Dollarstore i sandviken, tog även en tur på Rusta dock hittade jag inget där. Men på Dollar köpte jag spislock, durkslag, smörkniv, sax och städsaker som kan behövas :P

Imorrn skulle jag egentligen ha jobbat, men efter många OM och MEN så tog min käre Kusinvitamin det passet så jag kan städa lägenheten och flytta upp lite saker som är ihoppackade här hemma. Blir lättare att städa ur detta rum då också.

Åhh, jag vill att allt ska bli klart imorgon! Soffan ska vara på plats, alla bord/bänkar, köksbord, hyllor osv osv. Det ska gå fort, helst skulle jag vilja att de var fixat redan igår. Men men, vad gör man ?

Nej, nu ska jag sooova till ljudet o blinkande från Greys anatomi som Evelina ligger o kollar på här bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback