9augusti

Ska inte sticka under stolen med att man inte är liiite sleten och förbannat trött idag! Hård gårdag, men de ska väl vara så när det är cityfesten och grejer. Bara att ladda om batterierna och se glad ut :)

Jag o Sändra åkte in till Gävle med 19.00 tåget igår och begav oss till Madde som skulle stå för förspelet! Det var trevligt, vi umgicks, träffade lite nya människor och drack vin. Mmm goott! Senare gick jag vid 23 tiden så gick jag o sändra ner på stan, Berggrenskatältet och knöööökat med folk!! Vi stod längst framme vid scen och rockade till Midnight express! haha. Vi gjorde det bra! Sen var det olearrys som gällde och efter det hemgång och efterkepa. Tältena stängde vid 01.00, alldeles för tidigt. Men man får göra det bästa av situationen!

Känner mig inte alls sugen på fest ikväll eftersom det inte blivit många timmars sömn inatt. Men offra sig tror jag det heter, det kommer vara sjukt mkt folk ute ikväll så kan inte bara sitta hemma heller. Vi ska åka med bussen nu halv 6 typ så jag måste börja gå mot sändra eftersom vi ska till ica en sväng först innan. Susanne är nästa anhalt och där lär det bli trevligt :)

Vi hörs och/eller ses !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback