7December

Gårdagen startades med en dusch o sen jobb. Gick segt o vi var underbemannade, men ja hade trevligt med SuperNiklas o Ramona. Tyckte dock att vi kunde ha stängt vid 15 då folket slutade besöka oss.

Efter jobbet hämtade Johanna upp mig o jag gjorde mig iordning för kvällen. Åkte ner till Depå o köpte en kycklingsallad för att sedan bege oss ner mot Degen där Jansson var o hockeyn stod på. Vi hade de trevligt o skrattade en hel del :P Mkt roligt.
När klockan tickade på lite så åkte vi till Göklund o träffade lie annat folk, när vi kände oss färdiga där så gick vi till Depå. Där var de lika lite folk somvanligt :P Men jag hade faktiskt väldans trevligt o roligt ändå! Dansade, shotade, drack banandrink o bara hade kul helt enkelt !
 
Vaknade upp i morse med lite huvudvärk, men efter en promenad med Maya så var den borta.
Åkte ner till Torsåker o käkade lite adventsmat :) Mkt gott! E o E sjöng singstar medans jag låg på soffan o tog igen mig lite.

Kom väl tillbaka hem vid 19 o då la jag mig framför tvn o somnade en stund, mkt skönt.. Kollade på parlamentet o nu är de Wallander- Jokern som står på. Har dock inte alls hängt med eftersom datorn har lockat mer. Får kolla mer koncentrerat nu efter nyheterna.

Robin åkte ur idol, de var synd ! Men tror de kommer gå bra för han ändå. o Marcus vann Stjärnor på is :) Thats great!

Helgens bästa:
Johanna : Fan vad do glor dåå.
Emelie: Ja, ungdomarna där borta ja ....

haha, jaa jag känner att jag börjar bli gammal! Orden bara slant ur min mun, vet inte varifrån dom kom.. haha

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback