27juli

Måste först tacka gudarna för det helt underbara väder de bjudit mig på under dessa dagar jag varit ledig :) Alltid lika trevligt att jobba på brännan under två hela dagar! jag gillart!

Igår så blev de malmjärn med Sändra efter att vi kommit hem från en natt i Gävle. Blev till att köpa ett riskakepaket och steka i solen. Första riktiga doppet är gjort för iår, eller blev juh en par tre stycken igår. Skönt! Träffade Sofie och pratade lite sen blev de hem o sova för att sedan äta lite mat och kolla mordkommissionen. Sov gött!

Idag har de varit sola hela dagen med, började lite lätt hemma och sedan begav vi oss upp till edsken o farmor. Där var Erica, Andreas , Sandra o Mattias och de var juh inte helt fel med lite sällskap. haha! Blev sallad, sola, ro båt och fiska lite. Men ingen fiskelycka idag. Hade några hugg men somvanligt tappar jag dom väl på kroken ;)

Nu ligger jag o ladda för ännu ett avsnitt av mordkommissionen :) Trevlans!
Blir jobb hela denna vecka:

mån:9-14
Tis:14-20
ons:9-14
tors:14-20
fre:9-14
lör:9-19
sön:11-19

Inte så långa dagar så de ska nog gå prima :) Värre till helgen då de blir minttu och gästis! Brännbollen är till helgen och då ska de intas alkohol så de står härliga till..

förövrigt kunde jag ännu en ggr inte hålla mitt löfte ang en vit helg! Fredags blev Gästis och öldrickande för att sedan åka in till sandviken o kharma och sen gävle. men de var väl trevligt antar jag.

Tack för mig hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback