Updt. 3juli

Det var tider det!  - Jag saknar er. <3

Jag saknar er!



Ibland känner jag bara för att skriva hur mkt som helst, idag är en sådan dag och därför blir de ännu en uppdatering från min sida :)

Kom hem från jobbet efter 20.00, gjorde inte spec mkt. Åt lite pannkakor, lyssnade på musik, pratade med Evelina och skickade sms (Åh vad jag älskar att ha fria sms!).

Fy tusan vad varmt det är på jobbet, jag hinner inte mer än att sätta mig i kassan förrens svetten börja rinna. Jag överdriver inte om jag säger att vi har minst 25grader inne. Det är så kvaft att man knappt känner en gnutta friskluft vid inandning. Blää! Tillomed så att kunder reagerar. Det har varit såhär varmt hela sommaren, även fast de inte är ngn värme utomhus. Konstigt de där!

Gårdagen var så roligt, först var vi hemma hos Sändra och myste lite granna. Sen kom vi på att åka upp till golfen där de var ett par trubadurer som spelade. Värsta härliga feelingen med sånt underbart väder, roligt folk och bra gittarister ;) Me like! Kom inte hem förrens halv 2 och då var de bara bums i säng eftersom man skulle upp o jobba till kl09.00. Men de har gått bra idag, inte nå trött alls nästan. Gött o jobba tycker jag :)

imorrn jobbar jag 9-20. KOSING! Sen ledig lördag o then jobb på söndag igen. Nice med lite cash igen :)

eftersom jag vet att de är roligare att läsa bloggar med lite bilder tänkte jag att jag också måste börja med de, kanske blir de lite mer intressant? Vad vet jag.?

Jag längtar tillbaka till the best summer ever!
2006

None

Nu ska jag sova,  kanske kolla på mordkomissionen som jag inte ens börjat på en. Kom en ny dvd idag, köpa imorrn :)

Puss o godnatt tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback