9maj

Grattis kusin på födelsedagen :)

Igår var det party, grymt trevlans.. Grillade hemma hos Tilda sen vidare till gettot, men först låg vi o solade en massa med öldrickande ! oh jag gillart! Myyys...
Hämtade Hanna i Kil sen drog vi till Systemet, Stekarn har juh fyllt 20! congratz..

Idag blir de massa sooooooool för det är så vackert väder!! Ikväll ska jag kolla på fotboll iaf, för forshaga spelar och då ska Bengtsson o Pontus säkert också lira lite boll.. =)

Nej men nu då? Ingen lektion eftersom jag är klar med Kundvårdsplanen, borde sätta mig med andra uppgifter men jag orkar inte ... gasch! typ 21dagar kvar o jag orkar inte ens ta tag i skolan... GE DIG EMELIE!

Mys med Hanna Mys med Hanna Mys med Hanna!

Vi kan världens cooolaste dans, till världens cooolaste lååååt!
Sphg 05-08!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback