27Oktober

Var några dagar sedan jag skrev, men har faktiskt inte varit hemma :) Haft en underbar men slitsam helg i bästaste karlstad/forshaga! åh vad jag vill tillbaka.. Grymt o träffa lärarna igen! Lovely.

Fredagen styrdes skolan o träffa älskade lärarna, sedan åkte vi in till stan för att käka och shoppa lite. Jag handlade två par stövlar, gråa tights, parfym o typ inge mer. Sedan bestämde jag o Hanna oss för att dra en utgång! Satt hemma o drack vin och kollade på idol, gjorde oss iordning för att sedan ta igen lite förlorad tid med en massa prat. Arena blev o de var kul! Träffade Fidde, Bengtsson o Albin =) Underbart!!

Lördagen var dock mindre underbar. Vaknade med huvudvärk och trött som tusan! Åkte till Forshaga o kollade på Tildas innebandymatch tsm med Tesse o Ludda. Sedan efter den skulle vi fixa iordning oss och sedan åka in till Carro o stan för att käka tacopaj o umgås med Carro, Madde, o Carro =) Hur trevligt som helst! Gick lite segt att få i sig maten medtanke på bravaderna dagen innan, men det gick! Sen satte vinet fart och vi hade verkligen kul och trevligt. Skulle ha kunnat skitit i arena o bara suttit o pratat hela kvällen! Asnice!

Söndagen var lite mindre kul den med :P Dubbelt upp! Tågresan var inte kul. mådde illa och huvudvärken satte fart reält. Men jag kom hem o somnade som en stock så fort jag la mig i sängen :) Underbart!

Somvanligt är jag alltid nästan mer bakis 2a eller 3e dagen efter utgång, o så även idag.. Mådde sjukt illa imorse när jag vaknade o nästan övervägde att stanna hemma från jobbet! Men nej, de hade jag inte råd med o jag får helt enkelt skylla mig själv. Så pallra mig upp och åkte iväg. Bussen var jobbig och huvudvärken med! Men den har funnits där i flera dagar, (även innan helgens bravader) .. Typ väldans spänningshuvudvärk, vet inte om man skulle börja använda betskenan igen.. huua!

Efter jobbet fick jag sms av mamma som var inne i viken o skulle handla med mig =) Åkte till dollarstore och inhandlade lite juldukar, påslakan, luftfräschare osv osv.. Spenderade massa pengar! Åkte vidare till willys sen o köpte lite mat för månaden.. Tack för de!

Nu ska jag plocka vidare, sedan blir de sängen o tagga till helgen =) Blir dock bara utgång på fredagen! måste tagga ner snart...

Sen måste jag bara tillägga hur jävla förbannad jag blir när folk hör av sig bara för sin egen vinnings skull! Tookig o jag tänker inte ens svara.. Jag har försökt hört av mig flera ggr men aldrig fått någon respons tillbaka från din sida, nu när jag såg att du hade hört av dig blev jag såå glad. men när jag sedan läser de så blev jag nästan så arg att jag slängde datorn genom fönstret! Fyfaaan! Trodde vi betydde mer för varandra, men jag trodde visst fel.. Eller så betydde du bara mer för mig än jag för dig, men nu lägger jag ingen tid på dig mer efter detta inlägg.  Tack för mig!

Tur att de finns människor som ställer upp o finns där varje dag för en =) Kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback